صدای قلب نیست
صدای پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی ست کمی خسته شوی
کافی ست بایس


&&&&&


ماه گرفتگی میشود،
وقتی که میخوابی …
بیداری هایت هم
،
شق القمر است …


&&&&&


دل من / پیش تو
عشق من / خنده تو
فکرمن / چهره تو
امید من / نگاه تو
جون من / فدای تو

 
&&&&&


تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته:
یه لحظه با تو بودن ، بالاتر از بهشته …


&&&&&


به اندازه چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته، بیقرارتم
.


&&&&&
&&&&&


عشق تویى، عاشق منم
دریا تویى، قایق منم
روزى اگر دزدیدنت
غصه نخور، سارق منم


&&&&&


در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست، گل شدن هنر است …
تقدیم به سرور گلها

 
&&&&&


عشق و بهانه از تو / ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو / آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط، فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من


&&&&&


از قدیم ندیما گفتن برای کسی بمیر که واست تب کنه
قدیمیا چه پر توقع بودن
من برات میمیرم. خدا نکنه تو تب کنی …


&&&&&


تو بشو یاس قشنگ لحظه هاى بیقرارم / من میشم زلال بارون، تا کنار تو ببارم


&&
&&&


بوص – بوث – بوس – بو۳ – بوs – بوc
تنوع ازما، انتخاب ازشما!


&&&&&


خیلی ها می گن دوری و دوستی
ولی من میگم: سخته زنده بودن، وقتی دوری و نیستی


&&&&&


تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات میمیره
؟
.
.
.
.
.
.
دنبال چی میگردی من که این پایین جا نمیشم!


&&&&&


دیر زمانیست سپرده شدم به آغوش باد و باران شاید قطره ای شدم چکیدم از آسمان دلت


&&&&&


دل.....

این واژه ى کوچک و کوتاه گاهى به وسعت یک دریا برایت دلتنگى میکند


&&&&&


وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن میگردد

آرزو میکنم لبت آن نزدیکی باشد


&&&&&


زیباترین مکان برای حضور ،بودن در افکار کسی است


&&&&&

پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت


هيچ رقيبى ندارم / جزآيينه / که هر روز تو را نگاه ميکند / او را هم شکست خواهم داد

 

میگم دوستت دارم نگو نظر لطفته چون نظر لطفم نیست نظر دلمه

 

از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور نمیکنم .

 

دنیایم را میدهم برای لبخندت،هراسی نیست شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است.

 

آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!

 

 بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را

 

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو ، تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری

 

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست .