اس ام اس های عاشقانه برای عشقم . . . . که خودش میدونه کیه
صدای قلب نیست
صدای پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی ست کمی خسته شوی
کافی ست بایس
&&&&&
ماه گرفتگی میشود،
وقتی که میخوابی …
بیداری هایت هم،
شق القمر است …
&&&&&
دل من / پیش تو
عشق من / خنده تو
فکرمن / چهره تو
امید من / نگاه تو
جون من / فدای تو
&&&&&
تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته:
یه لحظه با تو بودن ، بالاتر از بهشته …
&&&&&
به اندازه چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته، بیقرارتم.
&&&&&
&&&&&
عشق تویى، عاشق منم
دریا تویى، قایق منم
روزى اگر دزدیدنت
غصه نخور، سارق منم
&&&&&
در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست، گل شدن هنر است …
تقدیم به سرور گلها
&&&&&
عشق و بهانه از تو / ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو / آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط، فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من
&&&&&
از قدیم ندیما گفتن برای کسی بمیر که واست تب کنه
قدیمیا چه پر توقع بودن
من برات میمیرم. خدا نکنه تو تب کنی …
&&&&&
تو بشو یاس قشنگ لحظه هاى بیقرارم / من میشم زلال بارون، تا کنار تو ببارم
&&&&&
بوص – بوث – بوس – بو۳ – بوs – بوc
تنوع ازما، انتخاب ازشما!
&&&&&
خیلی ها می گن دوری و دوستی
ولی من میگم: سخته زنده بودن، وقتی دوری و نیستی
&&&&&
تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات میمیره ؟
.
.
.
.
.
.
دنبال چی میگردی من که این پایین جا نمیشم!
&&&&&
دیر زمانیست سپرده شدم به آغوش باد و باران شاید قطره ای شدم چکیدم از آسمان دلت
&&&&&
دل.....
این واژه ى کوچک و کوتاه گاهى به وسعت یک دریا برایت دلتنگى میکند
&&&&&
وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن میگردد
آرزو میکنم لبت آن نزدیکی باشد
&&&&&
زیباترین مکان برای حضور ،بودن در افکار کسی است
&&&&&
پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت
هيچ رقيبى ندارم / جزآيينه / که هر روز تو را نگاه ميکند / او را هم شکست خواهم داد
میگم دوستت دارم نگو نظر لطفته چون نظر لطفم نیست نظر دلمه
از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور نمیکنم .
دنیایم را میدهم برای لبخندت،هراسی نیست شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است.
آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!
بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را
تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو ، تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری
غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست .
welcom to my weblog.